U weet allemaal wel dat onze oud-penningmeester Eric Oosterbosch politieke ambities heeft. Hij werd tijdens de laatste gemeenteraadsverkiezingen als tweede op de lijst van zijn partij, herkozen als lid van de gemeenteraad.
Al langer was ook duidelijk dat Eric een grote kans maakte om wethouder te worden.
Op 26 mei j.l. was het dan zover en werd bekend dat hij een van de 4 nieuwe wethouders in de gemeente Eersel wordt. Naar verwachting worden de nieuwe wethouders op 2 juni officieel beëdigd. De voorzitter heeft Eric, namens het bestuur en alle leden, via email gefeliciteerd en wil vanaf deze plaats hem nogmaals proficiat wensen met zijn benoeming en wij hopen natuurlijk dat hij ook in zijn nieuwe functie veel kan blijven
betekenen voor onze heemkundevereniging.
Succes, Eric!



